کمپ ترک اعتیاد شاهدشهر

کمپ خوب در شهرستان شهریار بسیار کم است. چند بار به گوشتان خورده که یکی از بستگانتان را در کمپی پذیرش کرده اند و از شرایط آن راضی نبوده؟ یا این مسئله توسط یکی از همکاران یا دوستان و آشنایانتان به گوشتان خورده است؟

ترک اعتیاد یک کار تخصصی است و آن را باید به اهلش واگذار کرد. غیر از این مسئله باید به فکر خطراتی که کمپ های بدون مجوز برای بیماران ایجاد می کنند نیز بود. وقتی هیچ نظارتی روی کمپ نباشد، چگونه می توان انتظار داشت که استانداردهای لازم رعایت شود و به بیمار توجه گردد؟

مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد معتادین مسیر نوید و سعادت شاهدشهر شهریار یکی از کمپ های درجه یک در شهرستان شهریار با کادری مجرب و دلسوز است که هر کدام از آنها سوابق درخشان مدیریتی و درمانی در حوزه اعتیاد دارند. این کمپ دارای مجوز از بهزیستی شهریار بوده و دارای پزشک مسئول فنی و روان شناس می باشد. تیم مددیاری نیز به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به بیماران هستند.

اگر شما یک درمانجو دارید و ساکن شهریار یا شاهدشهر هستید، می توانید با شماره 09125034061 تماس بگیرید و شرایط بیمار خود را توضیح بدهید تا بهترین راهنمایی را دریافت کنید.

شهریار – شاهدشهر – خیابان شهدا – میدان امام خمینی – خیابان معلم – روبروی مدرسه فیضیه – خیابان شهید جعفری – پلاک 84

این روزها تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان به مصرف مواد گرایش پیدا کرده اند. بیشترین مصرف هم در بین این گروه سنی ماری جوانا یا همان گل و به صورت خطرناک و فزاینده ای کمیکال است.

مصرف ماده محرک گل که شاید در پارک نزدیک محل زندگی خود نیز آن را دیده باشید (به صورت گروهی مصرف می شود) به یک معضل بزرگ تبدیل شده است زیرا تبلیغات سوداگران مرگ آن را ماده ای بدون وابستگی معرفی می کند که حالتی تفننی دارد. این در حالی است که هیچ یک از مواد اعم از مخدر، محرک، توهم زا و… بدون وابستگی نبوده و در نهایت به اجبار مصرف خواهد رسید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد کمپ ترک اعتیاد شاهدشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.